mandag den 10. december 2012

Her sner det stadig!

Efter at Martin har oplyst mig om, at jeg er blevet narret de sidste 35 år omkring en 'rigtig' kartoffelkages indhold, må jeg vist hellere holde mig til løb fremover ;-)

Det sner og blæser stadig i Birkerød,og den mest sikre transportform må helt sikkert være til fods pga. dårlig snerydning, så mine Speedcross har kronede dage. Sigtbarheden er langt fra i top, og derfor løber jeg med mit sikkerhedstøj selv i de lyse timer. Better safe than sorry!

Dagens tur på 40 min. (excl. stop undervejs) blev igen brugt på praktiske gøremål: en tur på biblioteket og indkøb af kaffe. Det er bare på med en lille rygsæk og afsted. På hjemturen var jeg ved at lade mig friste af en afkortning af turen, men den direkte og nogenlunde fremkommelige cykelsti blev erstattet af en tur over golfbanen. Jeg havde ikke lige gennemtænkt, at den åbne græsplæne indebar fygning og dermed glatte passager, hvor sneen var blæst væk, samt dybe snedriver hvor jeg fik trænet høje benløft. Man skal ikke kimse af lidt indlagt løbeteknisk træning ;-)

Jeg har lagt overvejelserne om at løbe 24H på racerbanen endeligt i graven. Jeg løber ikke ret godt i varme, og det vil være en form for russisk roulette at satse på løbet. Af samme grund kommer jeg nok aldrig til at løbe Spartathlon.
 
Nu går overvejelserne i stedet i retning mod Schweiz d. 4.-5. maj Self-Transcendence 12+24 Stunden Lauf i Basel, hvor 12 timers løbet samtidigt er schweizisk mesterskab.
 
Sikkerhedsudstyret fra Newline.
Bemærk at handskerne er dobbelte.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar