torsdag den 28. februar 2013

Den lille seddel med den store betydning

Jeg er den første til at indrømme, at 10 ugers målrettet træning langt fra er nok til at ramme topformen, men det skal ikke afholde mig fra at stille store forventninger til mig selv. Det bliver mit første 48 timers løb, så i bund og grund aner jeg ikke, hvad jeg kan vente. Bortset fra GUCR, hvor jeg brugte 42 timer, har jeg aldrig konkurreret længere end 24 timer uden at sove, og man sover mindst muligt på 48 timer. Faktisk sover man helst ikke, men det tør jeg nu ikke love, at jeg gør.

Hvad er målet? Jeg vil ikke sætte km på, men bare, helt stille og roligt, skrive at der nu hænger en lille seddel på min whiteboard som motivationsfaktor:


Det er den nuværende danske rekord, sat af Mette Pilgaard i Sugerés 2006. 327,225 km betyder en gennemsnitsfart på 6,817 km/t. i 48 timer. Den blev sat med et 24 timers split på 186,985 km!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar