tirsdag den 5. februar 2013

Køb startnr. til BT Halvmarathon og støt Danmarksindsamlingen

Bud på 200 kr. er modtaget. Ingen højere? :-)
250 kr. er budt :-)
264,21 kr. til budt :-)
300 kr. er budt :-D

Jeg modtog en mail i dag, at min gevinst, en workshop-serie frem mod BT Halvmarathon, er aflyst pga. for lille tilslutning. Som erstatning fik jeg tilbudt et gratis startnr. + en energipakke fra Maxim, men jeg har allerede købt startnr. til løbet, så det kan jeg ikke bruge til noget. Meget ærgerligt, da jeg især havde set frem til workshop 1 + 2 om træningsplanlægning og mentaltræning.

Men det skal selvfølgelig vendes til noget positivt, og med arr. tilladelse har jeg fået lov at sætte startnr. til salg for højstbydende til fordel for Danmarksindsamlingen via Løbeklubben på Facebook´s indsamling Pakken med energiprodukter følger også med.

Prisen er normalt 250 kr. + gebyr = 264,21 kr så jeg forestiller mig, at det kan indbringe 200 kr., men man må naturligvis gerne byde højere :-)
Send mig en mail på maybritt3460@gmail.com hvis du vil købe. Indbetalingen går via linket, og jeg står for at formidle kontakten mellem køber og arr.

Vedr. Shelley Gellatly: selv om hun står opført som dansker på startlisten så må vi vist skyde en hvid pil efter hendes indsats for fædrelandet, for på tracking står hun, som forventet, opført som canadier.

2 kommentarer:

  1. Hej Maybritt,
    Jeg vil godt byde 264,21

    Med venlig hilsen
    Kristian

    SvarSlet
    Svar
    1. Super Kristian :-)
      Jeg afslutter auktionen i morgen, når jeg står op efter min formiddagssøvn, dvs. ved 13-tiden, og så hører du fra mig.

      Slet