onsdag den 6. februar 2013

Lidt af hvert

Jeg har afsluttet den lille auktion af et startnr. til BT Halvmarathon + produkter fra Maxim, og det gik bedre end forventet. Jeg havde håbet på 200 kr., men Casper Hviid bød 300 kr. til fordel for "Løbeklubben på Facebook"s Danmarksindsamling. Så føles det ikke længere ærgerligt at gå glip af workshoppen. Tak til de, der bød ind :-)

Som jeg fortalte for et par uger siden, har jeg fået en såkaldt golfalbue. Nogle dage gør det meget ondt, andre dage mærker jeg næsten ingenting, men forsvinder gør det ikke. Så nu er jeg påbegyndt fys-behandling, og til min første besøg i går fortalte jeg, at det ikke gjorde så ondt længere. Uha, det var bare til David tog fat!!! Det gjorde ondt helt ud i hånden, og han kunne godt mærke, at området var meget spændt. Så nu er jeg sat i Brufen-behandling igen (sidst tog jeg kun i 5 dage, men det skal være i 10 dage) samt massage 2 x uglt. Det er, som jeg også skrev, ikke noget der påvirker min løbetræning.

I går aftes var jeg til foredrag hos "Løberen" i Lyngby med triathlet Anders Glümer. Et udemærket foredrag omkring hans holdning til træning, udstyr og mentalitet. Noget kunne jeg bruge, men der var selvfølgelig også en del om cykling og svømning. Jeg er ikke helt enig i hans holdning i træningen, men jeg er meget enig i hans udtalelse om, at man må tage sine muligheder og prioriteter i betragtning, når man foretager sin planlægning omkring træning og konkurrencer. Som Kent Møller så rigtigt sagde til mig i Aarhus før Indoor-løbet: du og jeg vil aldrig kunne gå all-in, fordi vi altid vil sætte familien først. Sådan er det for mig, og det må jeg så forholde mig til og måske sætte mine ambitioner lidt ned. Det er en af de ting, jeg stadig arbejder med mentalt.

Livet er jo andet end løb! For mig er det bl.a. fodbold. I sidste uge så jeg følgende opslag på superliga.dk:

 
Selv om jeg ikke fik lavet en video af mig selv, sendte jeg en ansøgning, og i dag blev jeg kontaktet af casteren, at jeg er udvalgt til at medvirke. Der vil være mange statister, så man skal nok ikke regne med at kunne finde mig i mængden, men det bliver sikkert en sjov oplevelse. Der skal optages et 30 sek. spot til TV samt 2-4 spots, der skal køre på diverse stadions, når forårssæsonen går i gang. Man skal derfor møde op i neutralt tøj.

Jeg er blevet gjort opmærksom på, at jeg er med på et foto i februar måneds udgave af Løbemagasinet. Godt nok på et yderligt mandat, men jo - helt ude i højre side af billedet.
 
Tak til Louise Andersen for at scanne billedet til mig på Facebook

Ingen kommentarer:

Send en kommentar