torsdag den 21. februar 2013

I bedring

Jeg er på 4. dagen med øredråber, og fremgangen går alt for langsomt efter min mening! Jeg er stadig halvdøv på venstre øre, men selve ørepinen er trods alt aftagende/næsten forsvundet. Jeg er stadig generet af væske i øregangen. Jeg hælder bogstavelig talt vand ud af ørerne.. nå ja, i hvert fald det ene.

Fremgangen består egentligt mest i, at jeg nu kan løbe længere end 4-5 km, før tryk i øret/ørepine tvinger mig hjem. Udstyret med 2 løbehuer for at undgå kulde i øret fik jeg løbet 12 km, som er normal træning på en hverdag. Det er selvfølgelig en meget velkommen fremgang, men for pokker hvor jeg glæder mig til at kunne høre normalt igen!

For lige at runde snakken om EM 100K af, så skriver IAU flg. i dag:
IAU 100K European Championships 2013, Belves (FRA) April 27th 2013.
Today, (20th February) the FFA have sent out the invitations and details for the IAU 100K Championships to all the IAU European Member Federations and the IAU have also sent out the travel grant information to the individual countries. For both athletes and team managers the General Information Sheet is attached here and we look forward to seeing all our European friends in Belves in April.
Hilary Walker
IAU General Secretary
images/file/Belv%C3%A8s%202013%20-%20General%20Information%20Sheet.pdf

Ingen kommentarer:

Send en kommentar