fredag den 1. marts 2013

"Gå for hjertet" - eller løb!


Hjerteforeningen lancerer i samarbejde med Becel en ny gratis app til både Iphone og android, som registrerer de km, man går eller løber. For hver km giver Becel 1 kr. til Hjerteforeningens kampagne Elsk Hjertet, der samler penge ind til forskning i kvinders hjerter for at redde liv.

Her kan skadede løbere også være med, og det er jo en oplagt mulighed for at tjekke, om man får gået de anbefalede 10.000 skridt dagligt på løbefrie dage. Det er jo nærmest en win/win - app :-)

Jeg løber normalt ikke med min tlf., fordi løb er mit "frirum", men nu vil jeg tage den med i mit nye waistbelt og sætte den på lydløs. Den vil også blive sat til på længere gåture.

Læs mere om projektet og app. på Hjerteforeningens hjemmeside og lad os så lige få samlet nogle penge ind til forskningen, når vi nu alligevel gør arbejdet!

PS. Mændene må også gerne deltage :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar