fredag den 8. marts 2013

Fredag

Jeg var doven i går og sprang løbeturen over. Normalt holder jeg hviledag om fredagen, hvor mine nattevagter slutter, og jeg typisk kun sover 3-4 timer om formiddagen for at kunne vende rundt på døgnet. Det betyder, at både hoved og krop er mere træt og derfor passer det perfekt med fredag som fast hviledag før de længere ture i weekenden.

Men gårsdagens "tyvstart" på weekenden betød, at jeg måtte i løbeskoene i dag trods træthed og strid blæst. Løbet var både langsomt og arytmisk, men kilometerne kom ind på kontoen, som de skulle. De kommende 10 uger skal der meget til at holde 2 fridage i træk.

Hjerteforeningens app fungerer nu upåklageligt efter de første dages problemer med at gemme turene. Der var en brist i programmet, som er blevet fixet. Hvis du alligevel har din mobil med, kan du da lige så godt samle penge ind :-)

Vinteren har svært ved at slippe sit tag, og jeg er næsten sikker på, at jeg så frysende pingviner på løbeturen! Men jeg så også dette forårstegn:

Gæslinge-skud

Ingen kommentarer:

Send en kommentar