tirsdag den 19. marts 2013

Nedjustering

I går aftes skulle jeg have været til foredrag med Lene Hansson. Jeg vaklede lidt frem og tilbage, for jeg var ikke helt sikker på, hvor stor min interesse reelt var, men nu var det jo kun 5 min. cykeltur væk, og de 75 kr. var betalt, så jeg tog afsted. Tænkte at jeg jo bare kunne gå i pausen, hvis det blev for underligt. Men det blev overhovedet ikke aktuelt, for foredraget var aflyst pga. for få tilmeldinger! Om det skyldes selve foredraget eller den ualmindeligt dårlige reklame for arr. (jeg så annoncen for første gang 4 dage før i den lokale avis. Intet opslag i selve butikken), er sådan set ligegyldigt. Jeg fik mine 75 kr. retur, en undskyldning for at køre forgæves og 2 fl. italiensk rødvin samt en æske Toms Fyldte chokolader under armen, og så drog jeg glad hjem igen.

Jeg er kommet 1 uge tættere på løbet i Ungarn, og med kun 7½ uger til start må jeg nok indrømme, at det ser lidt sort ud for ambitionerne. Jeg havde (måske temmeligt naivt) regnet med, at vi nu havde nogenlunde træningsforhold i form af tørre veje og plusgrader, men selv om snestormen udeblev i dag, er det jo langt fra tilfældet.

Jeg skal stadig løbe 48H - ingen tvivl om det! Men 327,225 km slår jeg på ingen måde, uanset positive tanker og energi. Jeg har nedjusteret ambitionen til at have en god oplevelse med dygtige ultraløbere, og så ser jeg frem mod DM til september. For det bliver vel sommer inden da?????



Ingen kommentarer:

Send en kommentar