torsdag den 12. april 2012

Stockholm Ultra Marathon 2013



Jeg skulle have løbet Jubileumsmarathon i Stockholm i år, men jeg måtte sælge mit startnr. igen, da jeg vandt rejsen til Tour de France. De to ting falder nemlig i samme weekend. Nu får jeg igen mulighed for at løbe i Stockholm, og denne gang på en ultradistance. Stockholm Ultra Marathon løbes for første gang d. 3. august 2013 og har 50 km og 100 km på programmet. Indrømmet - der er meget længe til august 2013, men de fleste ultraløbere planlægger deres sæson for 1 år ad gangen, og det er derfor fint, at arr. allerede nu melder dato ud. Jeg har i hvert fald noteret datoen ned. Løbet har også oprettet en Facebook-side

Det ligger fint i forhold til VM 2013, der afholdes i maj måned i Holland. Nu er det jo langt fra sikkert, at jeg skal deltage i VM næste år, men jeg har da lov at håbe! Jeg er udemærket klar over, at dette års udtagelse er baseret på tidl. resultater, og det kræver et godt løb i Polen, for at jeg beholder min plads. Jeg har kun ét skud i bøssen uden at skulle løbe et nyt kvalificerende 24 timers løb.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Kender du dato for 24 vm i Holland i maj mdr.
    Vh. Ole K. (ultraole)

    SvarSlet