mandag den 9. april 2012

Når løber-netværket virker

Det har været en af mit livs mærkeligste dage! Dagen begyndte med beskeden om, at jeg blev farmor kl. 07.54 til en dreng på 3850 gram og 54 cm lang. Pga. arbejde kommer jeg først til at se ham med egne øjne i weekenden, men min søn var hurtig til at sende billeder pr. sms.

Resultatet af jysk/sjællandsk samarbejde :-)
Aksel
De efterfølgende timer blev lidt kaotiske på den gode måde, og først ved 12-tiden valgte jeg at trække stikket ud i et times tid og løbe en tur. Der er intet at mærke i benene efter lørdagens marathon, så måske er jeg ikke i så dårlig løbe-stand, som jeg selv tror. Jeg har helt glemt at fortælle, at jeg løb i skoene fra Newline uden problemer.

Da jeg kom hjem, fik jeg en pludselig indskydelse og skrev til Torben Hoberg. Torben kender jeg gennem løb, men vi har kun set hinanden kort et par enkelte gange, da han bor i Randers. Jeg tror faktisk, at sidste gang var til Horsens 6 timers løb for 1 år siden! Torben er bager, så jeg sendte ham en mail, om han boede tæt på hospitalet og evt. havde noget kransekage på lager? 3 min. senere fik jeg en mail, at han ville gå i gang med at bage en barselskage, og han skulle nok levere den til de nybagte forældre i løbet af et par timer. Der gik 1½ time, så modtog min søn denne flotte sut. Det kan man kalde et effektivt løber-netværk!



Det er d. 9. april og dermed datoen for Danmarks besættelse for 72 år siden. Derfor havde jeg aftalt at gå med min far på 79 år i biografen og se filmen 'Hvidsten Gruppen' om modstandskampen. En film, der gør stort indtryk, og det var en meget stor kontrast til formiddagens begivenhed.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med den lille ny:-) lot som netværket virker, helt enig.

    SvarSlet
  2. Tillykke med den lille og din nye status som farmor.

    Susanne

    SvarSlet