mandag den 5. maj 2014

Workshop samt lidt fra ultralandsholdet

En hviledag efter gårsdagens konkurrence og jeg har løbeabstinenser! Noget jeg ikke har haft i ualmindelige tider, så det er i høj grad positivt. Men jeg holder mig i skindet og følger træningsplanen :-)

'Løberen' afholder i samarbejde med Ole Stougaard en 2 timers workshop om løbestil i Lynge (Nordsjælland) på lørdag kl. 10-12. Det er gratis, men kræver tilmelding. 

Jeg har tilmeldt mig workshoppen som optakt til mit møde med Ole om løbestil/teknik samt styrketræning. Vi har aftalt en 3 timers træningssession i begyndelsen af juni i Odense. Bagefter kan jeg meget passende forsætte køreturen mod Jylland og holde pinse hos min søn og hans familie. 

Nyt om ultralandsholdet 
VM i 24 timers løb er nu fastsat til d. 6.-7.december i Soochow (Taiwan), mens VM i 100 km løb afholdes d. 28.november i Doha (Qatar). De 2 landshold vil blive udtaget i september, og kvalifikation opnået indenfor de seneste 2 år kommer i betragtning.
Udtagelseskrav til 100 km landsholdet
Udtagelseskrav til 24 timers landsholdet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar