tirsdag den 20. maj 2014

Op fra sofaen

Jeg havde hviledag i går. Altså fra løbetræningen, for jeg er på daghold i denne uge og skal op kl. 05 - Gab! Jeg bliver aldrig morgenmenneske! Men det var samtidigt dagen, hvor jeg officielt blev fastansat hos Biopharm, så det var en god dag :-)

Dagens tema var "tempo", men det var efter min mening intervaller i forklædning. OK, pace var måske beregnet til en tempotur, men der var lagt små hvil ind, præcis som på intervaller, så pulsen nåede at falde ned, før den fik endnu et skud opad. Jeg var træt efter arbejde, som blev efterfulgt af ½ times styrketræning, og jeg faldt i søvn på sofaen, da jeg kom hjem. Så er det bare super svært at hive sig selv ud af døren, men jeg har en træningsplan, der skal følges, hvis jeg vil nå mit mål til september. Så ud kom jeg, og det gik jo faktisk rigtig fint. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar