fredag den 9. maj 2014

Flere intervaller

Meget mod min vilje måtte jeg trække hvile-kortet i går. Jeg arbejder om natten i denne uge og de seneste 3 dage har jeg kun sovet 4-5 timer pga. håndværkere og forsikringssyn i forbindelse med en vandskade i min lejlighed. Onsdag løb jeg intervaller uden problemer, men i går måtte jeg erkende, at kroppen var for træt pga. søvnunderskuddet. Jeg har såmænd ikke sovet længere i dag, da endnu et syn krævede, at jeg stod op kl. 12 (kom i seng kl. 07.30), men til forskel fra i går er jeg nu gået fra til weekend. Hviledagen gjorde, at jeg trods alt følte mig klar til dagens intervaller. Ja - igen... for 2. gang i denne uge! Noget helt nyt for mig :-)

Det var en anden type intervaller denne gang, kortere og hurtigere. I alt 9,2 km inkl. 5 x 200 meter <2 jog="" min="">. Jeg sætter Garmin Forerunner 620 op til intervaltræning med opvarmning af fri distance -> antal intervaller -> afjogging af fri distance. Det betyder, at uret bipper 5 sek. før et nyt interval og igen 5 sek. før intervallet er slut. Jeg er kommet til at holde af de bip, der fører til ordet "rest" ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar