mandag den 3. februar 2014

Tilbage i løbeskoene

Det var dejligt at få løbeskoene på igen efter en skidt weekend. Da jeg stod op i morges kl. 08, kunne jeg konstatere, at jeg havde sovet halvdelen af tiden væk, siden jeg fik fri fra arbejde fredag kl. 14.30! 10 timers nattesøvn + det løse et par gange i løbet af dagen. Jeps, det stod skidt til her :-] Jeg fik også først ordentlig mad i går aftes, og i dag kan jeg melde mig frisk og klar til at genoptage træningen.

Man kan ikke indhente tabt træning, og det er jo lidt kedeligt med mindre end 3 uger til starten går i Finland, men der kan jo stadig trænes igennem i denne uge og dermed få rettet lidt op på det mentale tilbageslag. 

I morgen før arbejde (jeg har aftenvagt i denne uge) skal jeg mødes med Jesper og have snakket den afsluttende træning samt taktik mm i forhold til Espoo. 

Både sko og tøj er kommet fra Newline. Lidt opmuntrende at modtage sommertøj, mens jeg stadig render rundt iført hue, vanter og 3 lag tøj :-)

Det er meget tåget, men ellers flot med rimfrost på træer og buske. Jeg skulle se mig lidt for pga. sort is på vejen, men ellers gik dagens 20 km fint. Jeg var lidt spændt på om trætheden havde sat sig i benene, men nej.. Alle skovstier er belagt med is, så jeg holder mig på asfalten frem mod Espoo. Ikke noget med at falde pga. glat underlag så tæt på start!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar