tirsdag den 18. februar 2014

7 danskere til start

Vi er 7 danskere på startlisten, og alle melder deres ankomst. Vi skal alle hjem til DK få timer efter løbet og har derfor arr. fælles taxa-kørsel fra arenaen.

Jeg er flere gange blevet spurgt om mine forventninger til resultatet, men 24 timers løb er simpelthen så uforudsigeligt pga. flere faktorer bl.a. energioptag, evt. skader undervejs og vigtigst af alt: mentalt overskud på dagen.

For mit eget vedkommende er der tale om en 3-trins raket:
1. at være i gang alle 24 timer!
2. PR hvilket vil sige alt over 188.947 km
3. 200 km har altid været mit hovedmål, og det har intet med kvalifikation til landsholdet at gøre, for det var allerede et mål, før kravet blev hævet sidste år. Der er bare noget over "runde tal" :-)

Jeg kender ikke de andres mål, men jeg skyder nok ikke helt forbi, når jeg tipper, at Niels (PR 210,668 km), Bjarne (214,042 km) og Thomas (215,461 km) sigter mod 220 km. De har alle 3 tidl. været på landsholdet, og de er dermed "ofre" for det hævede udtagelseskrav på 220 km. Lars (171,401 km) er ramt af sygdom i disse dage, men møder op til start. Sukil (153,000 km) har et altid erklæret mål om 200+. Berit (162,278 km) har været i gang med et genoptræningsforløb et stykke tid, men har dog løbet flere marathonløb i den seneste tid, så hun kan godt opnå et fint resultat.

Øverst på denne side har jeg lagt et link fra arr. hvor der vil komme opdaterede resultater, billeder samt Twitter under hele løbet. 

Det var dengang..
VM 2008 i Seoul

Ingen kommentarer:

Send en kommentar