fredag den 14. februar 2014

Pakker kuffert

Om 1 uge er jeg i Finland, og jo - nerverne er begyndt at melde sig. Det er mit første 24 timers løb siden september 2010, bl.a. pga. en diskusprolaps som det tog over 1 år at slippe af med. 

Jeg har nattevagt igen i næste uge, og derfor er jeg allerede nu ved at pakke min kuffert. Jeg har sjældent ret meget tøj med, og derfor er det vigtigt at have det rigtige med. Typisk har jeg en kort- og langærmet trøje med, 3 par sokker, tights/shorts samt 3 par sko. De allerbedste skifter hverken sko eller tøj under løbet, men jeg ved, at nye sko kan betyde ny energi, også selv om fornemmelsen kun holder en lille times tid.

Startliste 

3 kommentarer:

  1. Hej May-Britt

    Det er godt at være på forkant - det giver mental ro og unødig brug af ressourcer. Der bliver sikkert rigelig brug for dem i Espoo:) Jeg glæder mig til at følge jer via nettet - er sikker på at du får en god oplevelse efter 4 år fra 24-timers konceptet.

    Held og lykke
    Morten Hasselbalch

    SvarSlet
  2. Rigtig god tur, håber at du kan nyde den maximalt.
    Mvh. Uve

    SvarSlet
  3. Rigtig god tur, håber at du kan nyde den maximalt.
    Mvh. Uve

    SvarSlet