mandag den 24. februar 2014

Hævn?!

Jeg har et længere indlæg liggende klar om bagsiden af løbet, men om det nogensinde bliver offentliggjort er en anden sag. Indtil videre vil jeg kun sige, at jeg får det dårligt, når jeg læser rosende ord om J., og at jeg skylder Lisbeth, Niels´s kæreste/hjælper, en stor tak for at træde til og hjælpe mig, indtil Niels blev nødt til at trække sig af hensyn til helbredet. 
Klar til start: Bjarne i rød singlet, Niels i orange singlet,
Thomas i sort/gul trøje og mig i sort trøje.
Det har været en svær dag, og der har været mange overvejelser. Oprindeligt havde jeg afskrevet flere 24 timers løb i år, men nu skriger hovedet på hævn! Lars Mose er blevet forhindret i at deltage i Delmenhorst til juni og lokker med et startnummer. Det er absolut en mulighed, hvis arbejdet siger ja til et par fridage, og hvis det kan gøres til en rimelig pris. Hvem siger, det er billigt at være løber?
Niels Høg Henriksen, M-B, Bjarne Jensen, Sukil Fernando
Thomas Steenberg, Lars Mose, Berit Jessen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar