lørdag den 15. februar 2014

Forberedelserne forsætter

I dag har de udvalgte løbesko fået vasket såler og pillet småsten ud, for vi skal jo løbe på en indendørs bane. Andre sko må stå for skud til de resterende løbeture.

Jeg vælger at stille op i min ynglingskombination af boxer-underbukser (jo, de findes også til kvinder) og løse trail shorts. Jeg kan godt lide den følelse af luft, det giver mig i stedet for stramtsiddende tights. Komfort betyder alt på et 24 timers løb.

Det mentale har fået et lille tilbageslag, dog ikke af løbemæssig karakter - heldigvis! Men en uopmærksom bilist fik bakket ind i min nye bil i går aftes, og nu venter en lille reparation og formodentligt også en omlakering. Kontakt til forsikring og værksted på mandag. Det skal bare ud af verden hurtigst muligt, for jeg du´r ikke til at gemme den slags, til jeg er hjemme fra løbet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar