onsdag den 26. februar 2014

"Ekstremløberen"

I går, efter at have set interviewet med Mads Vangsø, kom jeg i tanke om Jacob Juul Hastrups bog "Ekstremløberen" ( Anmeldelse i Aktiv Træning ), som blev udgivet i 2011, men som jeg uforklarlige grunde aldrig har fået læst. Bedre sent end aldrig, og nu er den min ferielekture - altså så længe det varer, for jeg er snart færdig med at læse den. Den er nemlig næsten ikke til at slippe, når man først får begyndt! Jeg lånte bogen på biblioteket, men gode bøger hører til i reolen, så det ender nok med, at jeg køber den.

Gyldendal har været så venlige at ligge et uddrag af bogen ud på nettet. Læs det og se om du også skal på biblioteket eller til den lokale bogpusher :-)

1 kommentar:

  1. Hej May-Britt
    Ja, rigtig fed bog, som jeg også nød at læse. Jeg har netop læst denne bog: "Running on Empty" af Marshall Ulrich og hans race across America - over 3.000 miles på 52 dage. Meget inspirerende bog!

    Fortsat god læsning.
    Morten

    SvarSlet