torsdag den 20. februar 2014

Rastløsheden

Kufferten er pakket, og jeg er næsten klar til afgang. Er ramt af den sædvanlige rastløshed. Har arbejdet 3 nætter og har lidt (en del) træthed i kroppen, så jeg håber på en god og tung søvn i nat. 

Vi flyver først kl. 14.50, så jeg har ro på om formiddagen. Fredag aften kommer til at gå med spisning, måske en tur i hotellets pool samt tidligt i seng. 

Min målsætning er stadig den samme, men jeg har en lille "ubekendt" med på banen: min irritation i højre baglår, som desværre ikke er aftaget helt. Under denne uges korte ture er det forsvundet efter et par km roligt løb, men hvordan det ser ud på den anden side af 100 km er et åbent spørgsmål.

For evt. nye læsere: Et tidl. indlæg om at løbe 24 timers løb

Vi har løbet mange kilometer sammen, Jesper og jeg.
Denne gang varetager han den værdifulde rolle som hjælper.

2 kommentarer:

  1. Hej, rigtig godt race. Dejligt du har hjælper og coach med. Pøj pøj med det - jeg vil følge med online :)

    SvarSlet
  2. Godt løb til dig, May-Britt :)

    Mvh.
    Maia

    SvarSlet