onsdag den 12. februar 2014

På nedtrapning

Nedtrapningen er begyndt. Jeg løber stadig, men kun korte ture (max. 10 km) for at holde kroppen i gang. Eneste fokus er at være fuldt restitueret om 10 dage! Hver gang, jeg trapper ned, får jeg tunge ben, og det er næsten det værste mentalt, for det er let at overbevise mig selv om, at jeg nok ikke er i god nok form til et 24 timers løb. Men det er jeg - også selv om det måske ikke er helt til de ønskværdige 200 km.

Jeg har kigget min løbskalender efter i sømmene, og jeg synes, den ser fornuftigt ud. 3 hovedløb: Espoo i februar, GAX 100 miles i juli samt Mors 100 miles i september. Ind imellem disse løb kommer flere halv- og helmarathon samt (foreløbig) et enkelt 50 km løb. Det eneste sted, hvor jeg er trådt lidt ved siden af i planlægningen, fordi jeg ikke var opmærksom, er ved tilmeldingen til Garderhusar-marathon i april. Det falder nemlig samme dag som 50/100 km i Albertslund. Så det ender nok med, at jeg løber i Slagelse og kører over Albertslund hjem for at heppe på DM-løberne.

Til sidst et tip til kvinderne: Sport24 har Casall sports bra på tilbud til 200 kr. = halv pris.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar