torsdag den 26. juli 2012

Turen tager form

Planen omkring turen til Finland er ved at falde på plads, og min ledsager er fundet. Det bliver Jesper, der trods en annonceret løbepause, når World Run er slut om få dage, har sagt ja til at tage med. 10 km kan han trods alt overskue.

Vi skal flyve med SAS, og vi skal bo midt i byen på Skandic Marski Det er min første tur til Finland, mens Jesper jo har løbet gennem landet. Vi lander kl. 15 lokal tid, så der er lidt tid til at se på byen, før vi skal løbe kl. 21. Ellers kan man jo se løbeturen som en slags hurtig sightseeing :-)

Efter 3 mdr.s ankelskade er mit tempo nærmest ikke-eksisterende. Måske er det på tide at genoptage lidt tempo- og intervaltræning?

6 kommentarer:

  1. Hov hov ... skulle i 2 ikke komme igang med et ny hygge-marathon rundt om Furesøen, istedet for at tage til de 1000 søers land....

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha, det tør jeg slet ikke spørge om, for jeg tror ikke, jeg får ham med på distancer over 10 km foreløbig :-/
      Men lad os nu se senere på året...

      Slet
  2. Hejsa

    Rigtig godt valg af hotel. Det ligger LIGE MIDT i Helsinki. Bor der af og til når jeg er oppe på det finske kontor. Og så har de en hyggelig bar, hvor man kan holde øje med alt hvad der sker på gaden.

    Ud af hovedindgang og så til venstre, gå 200 meter og så på den anden side af vejen, har I The Oil Company, som er en restaurant som er helt speciel i stilen og ganske hyggelig. Bestemt et besøg værd.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder rigtig godt Kasper! Det er faktisk Stadium, der har booket (og betaler) hotellet.

      Hvordan er prisniveauet på The Oil Company? Jeg røber nok ingen national hemmelighed, når jeg fortæller, at Jespers nærighed giver Joachim Von And kamp til stregen :-D

      Slet
    2. Det er bestemt ikke dyrt. Det er billigere end gennemsnittet herhjemme. Jeg er ikke Joachim von And, men jeg vil nu også gerne have lidt for mine surt tjente penge :-)

      God tur, og husk lidt varmt tøj :-)

      Slet