onsdag den 4. juli 2012

En tur til Sverige

Historien om min ankel vil nærmest ingen ende tage. MR-scanningen viser tilsyneladende, at mine ledbånd ikke er beskadiget. Den øgede bevægelighed i mit fodled må så hænge sammen med, at jeg har lidt hypermobile led. No matter what så er der indtrådt en fin bedring både mht. bevægelighed og smerter.

Det går faktisk så godt, at jeg - trods manglede form/træning - har tilmeldt mig et 12 timers løb i Sverige i slutningen af august måned. Jeg har ikke opstillet et mål for konkurrencen andet end at deltage i alle 12 timer. Om overliggeren hæves, må tiden vise. Det afhænger af, hvordan træningen går de næste uger.

Selve løbet ligger rigtigt fint i forhold til transport fra DK. Jeg tager fra Birkerød kl. 07.50, ankomst kl. 14.09 i Skövde, løber kl. 18.00 lørdag aften - kl. 06.00 søndag morgen og så toget hjem kl. 08.55 med ankomst i Kbh. kl. 13.23. Dvs. at jeg sparer udgift til hotel, og derfor kan turen inkl. startgebyr gøres for under 1000 kr.

'Run and Eat' er kommet, og et hurtigt gennemsyn af billederne viser, at Vagn Kirkelund fra 24 timers landsholdet er med i bogen :-)


Vagn Kirkelund og Scott Jurek under VM 24H i Brive, Frankrig 2010
Foto fra Scott Jurek´s bog 'Eat and Run'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar