søndag den 22. juli 2012

Fitnesscenter - not!

Det kommer sikkert ikke som den store overraskelse, at jeg igen er blevet træt af at træne i fitnesscenter. Det hjælper slet ikke på motivationen, at bl.a. pilates er fjernet i sommerperioden. Så jeg tager den naturlige konsekvens og melder mig ud. Jeg er ikke typen, der betaler til ingenting ved at være passivt medlem.

Det er i bund og grund også tåbeligt at betale for det, for man kan sagtens lave udemærket træning hjemme, og jeg har jo både træningsmåtte (en billig underlagsmåtte fra Jysk), stor bold, små håndvægte, sjippetov osv. Det er bare at tage sig sammen!!

Forkølelsen kører på de sidste omdrejninger, så jeg regner med at kunne genoptage træningen på fuldt blus fra i morgen. Netop når sommeren melder sig - herligt :-)

Jesper nærmer sig afslutningen på World Run. Han skulle gerne nå målet i slutningen af denne uge. Der er ikke så god netforbindelse på Newfoundland, så kontakten har været sporadisk de sidste par uger, alt efter om de har fundet overnatning med wifi.

Jeg troede lige, jeg havde en god plan: Marathon nr. 50 på min 50 års fødselsdag. Jeg havde nemlig set, at Skodsborg Marathon havde et løb på planen, men ak - lige netop den dato er løbet i Hornbæk. Nå, det betyder jo ikke det store, men tanken var da meget sjov.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar