lørdag den 21. juli 2012

Så kom jeg i gang igen

Jeg havde regnet med at være tilbage i løbeskoene i går, men det var tydeligt, at kroppen ikke var klar endnu. Jeg hev efter vejret, da jeg løb til stationen efter arbejde, og vi taler altså om et par hundrede meters løb for at nå et tidl. tog!

12 timers god nattesøvn, grundlagt på en nat-cocktail bestående af Panodil, Strepsils og hostestillende medicin, betød at det så langt bedre ud i dag. Solen skinnede, og så kan en kort tur vel ikke gå helt galt? Jeg ved ikke helt, hvad der skete, men i begyndelsen af turen føltes det som om jeg løb ved siden af mig selv. En slags ud-af-kroppen oplevelse. Temmelig surrealistisk! Men efter et par km fik hoved og krop fundet hinanden, og selv om vejrtrækningen stadig er påvirket af forkølelsen, gik det ok. Lidt langsomt måske, men sådan er det jo ofte efter sygdom. Det blev til 10 km, hvoraf de sidste par km var lidt hårde at komme igennem, fordi jeg hev efter vejret, men jeg tror, at turen fik løsnet op i luftvejene.

2 kommentarer:

  1. Fine flaske på billedet May-Britt. Hvor er de fra?

    /Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er rigtig sjov :-)
      Jeg så den på Facebook, men desværre er den udsolgt/ikke længere i sortimentet, men måske dukker den op igen, hvis butikken ser den store interesse. http://shop.lululemon.com/products/clothes-accessories/women-seasonal-accessories/women-Sigg-1L-Sport-Top-Bottle-33086

      Slet