onsdag den 8. januar 2014

Nu rykker det

Langt om længe begynder træningen at give gevinst. Ikke som en 13`er, nok mere som en 10´er i tips, men lidt har jo også ret. I hvert fald gik det fint på dagens 10 km tempotur. Endelig kommer jeg igen under 5 min/km, og der var heller intet at mærke til hoften.

Det med hoften fik mig omsider i gang med styrketræningen, som har været negligeret alt for længe! Efter min aftenvagt i går tog jeg simpelthen 25 min. træning i centret, og det gode ved at træne kl. 23 er, at der ikke er andre i maskinerne. OK, det sene tidspunkt hænger også sammen med, at jeg har svært ved at nå det hele, når jeg har aftenvagt-uge. Jeg sover sjældent tidl. end kl. 01 efter vagten og vågner derfor først ved 09-tiden. Jeg er ikke typen, der springer direkte i løbeskoene. Først skal jeg have min morgenkaffe, og som regel er der jo også andre ting, der skal nåes, før jeg tager på arbejde igen kl. 14.

Det går også godt med Team Run and Fun, mit stafethold med 5 kolleger til 12RUN. De er alle meget motiverede, og det gav lige et ekstra hak opad, da de så vores flotte løbetrøjer med holdnavn på. Jo, det rykker på flere fronter :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar