fredag den 10. januar 2014

Kalundborg Vintermarathon 2014

Det er ikke alle løb, der sætter sig fast i hukommelsen, men skelsættende løb glemmer man aldrig. Mit første løb efter 20 års pause fra sport blev Farum Sø Løbet 6 km i 2005. Det første halvmarathon var Broløbet i 2006, mens min debut som marathonløber fandt sted d. 14/1-2007 i Kalundborg. Derfor har Kalundborg Vintermarathon en særlig plads i mit hjerte.

I følge mit oplæg til træningen mod Espoo var det ikke meningen, at jeg skulle løbe længere end 30 km i denne weekend, men da Jesper, som jeg skal træne med i næste weekend, har lidt gener, er der byttet om på turene, så jeg skal løbe længere denne weekend, og så tager vi 30 km sammen i næste uge. Dette blev besluttet i går eftermiddags, og ved et tilfælde var der i går aftes en løber på Facebook, der ville forære et startnummer væk, så jeg slog straks til, og derfor skal jeg for 3. gang løbe Kalundborg Vintermarathon på søndag, og jeg glæder mig til et gensyn med domkirkebyen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar