fredag den 3. januar 2014

Intervaller

Efter endnu en tung tur i går opfordrede Jesper mig til at løbe enten tempo eller interval i dag for at bryde kroppens tempo-fornemmelse efter lang tid med langsomme ture. Så jeg fik løbet 5 x 1 km med 1 min. pause, og det gik faktisk bedre end forventet. Det giver muligvis bagslag i morgen, når jeg skal deltage i Mikkel Gormsens Fødselsdagsmarathon, men så må det være sådan :-)

INFO: Jeg har fået en henvendelse, at det kan være lidt problematisk at skrive en kommentar til indlæg, fordi der kræves et kontrolord. Det har været krævet, fordi der ellers dukker spam op, men nu forsøger jeg en anden vej: der forlanges ikke længere kontrolord, men i stedet for skal jeg godkende kommentaren, før den udgives. På den måde kan jeg blokerer for uønskede kommentarer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar