tirsdag den 28. januar 2014

Tid til at samle lidt op

Dagens indlæg bliver en blandet landhandel for at samle op på flere ting.

Det er nu et par måneder siden, at jeg begyndte at løbe i Newline Pacemaker med 12 mm drop i stedet for en sko med 4 mm drop, og jeg kan konstatere, at jeg ikke længere har problemer med hverken knæ eller skinneben. Jeg fik godt nok tilpasset begge typer sko hos René i Intersport, men hovedparten af gangene (vi taler nok 80-90%) har jeg hevet Pacemaker ned fra reolen. Det har jeg nu fortalt Newline, og uden problemer har jeg fået bevilget denne sko fremover. 

Newline Pacemaker
2 par nye sko dukker op i løbet af få dage, og hvis jeg er heldig, dukker en del af forår/sommertøjet også op. Det kan godt være, at sneen vælter ned, og vinden er så pivkold, at man skal skubbe til pingviner for at komme ud af hoveddøren, men det forhindrer mig ikke i at drømme om dage i korte tights og singlet :-) Grunden til at tøjet er kommet på tale allerede er selvfølgelig indendørsløbet om 4 uger. Kataloget med forår/sommertøjet kan ses her Mit tøj kan ses på side 16-17.

For nylig skrev jeg, at jeg muligvis løber 48 timer på Bornholm, men den plan er netop skudt i sænk, da der er arr. et 2 dages seminar på min arbejdsplads d. 22.-23. maj, og dermed kan jeg ikke holde fri om fredagen, hvor løbet starter. Nu overvejer jeg om jeg skal løbe 24 timer i stedet for, men intet bliver bestemt før efter Espoo.

Til gengæld er jeg blevet tilmeldt et par andre løb: d. 29/3 VM Halvmarathon samt d. 26/4 Garderhusarregimentets 400 års jubilæumsløb 


Suverænt flotte medaljer hos garderhusarerne :-)
I går aftes var jeg til foredrag med Rasmus Henning og Marc Anthony. Rasmus har jeg hørt før, og for mig var det mest en genopfriskning/peptalk om, hvad der skal til for at opnå de resultater, man gerne vil. Marc Anthony talte om drivkraft/motivation, og først vidste jeg ikke helt, hvad jeg skulle mene, men da han for alvor kom i gang, grinte vi meget, og der var bestemt også idéer, der vil blive taget til efterretning. Et godt dobbelt-foredrag, der var køreturen gennem snemasserne værd :-)

Åh ja, og så bliver jeg stadig starstruck, når jeg møder store sportspersoner, og at bliver mødt af et "Hej May-Britt" fra Rasmus Henning virker mildt sagt surrealistisk! Han spurgte, om jeg stadig løb langt, og vi talte lidt om mit kommende løb i Espoo. Godt nok har vi mødt hinanden 4-5 gange efterhånden, men alligevel... :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar