mandag den 1. juli 2013

Nye udfordringer

Jeg er begyndt på mit nye arbejde i dag, og førstehåndsindtrykket er lovende. At arbejde i fuldtidsdagvagt betyder en omlægning af min træning. Fra at være udhvilet efter formiddagssøvnen skal jeg nu træne efter 8 timers arbejde, præcis som mange andre, men det er en stor omvæltning for mig.

Jeg er i fuld gang med genoptræningen, og det går rigtig godt. Jeg har løbet hveranden dag siden i tirsdags, og da alle ture har været uden smerter, både under og efter, stiger jeg nu i træningsdage. Turens længde er nået op på 15 km.

En anden sjov udfordring er at lave træningsprogram for min 21-årige nevø, der skal klare et par løbetests til Frømandskorpsets optagelsesprøve i efteråret.

Jeg skrev for et stykke tid siden, at Jesper Olsen skal deltage i et stafetløb jorden rundt (www.r4t.org). Arr. af turen har opdaget, at planlægningen er langt mere omfattende end forventet, og starten er derfor udskudt til 27. april 2014.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar