tirsdag den 23. juli 2013

Ultra-beretninger

Jeg er godt i gang med Jespers bog. Med så kort en tidsramme er der tale om hurtig gennemlæsning, og jeg er allerede nået frem til sidste del af ruten, nemlig Nordamerika. Det er en god bog, så glæd jer! Velskrevet og meget detaljeret, både omkring omgivelserne og de dramaer, der ramlede ned over projektet. Bogen er også meget personlig. Om mental styrke, familien, kærligheden og fremfor alt evnen til at finde noget positivt i enhver situation.

Kan du ikke vente så længe med at høre om en ultraløbers oplevelser, kan jeg varmt anbefale det seneste afsnit fra Trailcast hvor Leon Skriver Hansen fortæller om deltagelsen i Western States 100. Jeg hørte udsendelsen på en cykeltur via podcast, men den kan også høres på pc via linket. Det er en meget ærlig beretning om op- og nedture undervejs og bestemt en times opmærksomhed værd.

Herfra er der ikke så meget at berette. 10 km i samme tempo som i går. Det har jo efterhånden været en meget lang periode uden stor træningsmængde, så jeg skal trappe roligt op. Jeg mærker absolut intet til de problemer, jeg havde i skinnebenet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar