søndag den 14. juli 2013

Ferie og Jespers bog

Jeg har været på miniferie hos min familie på Djursland. Normalt tager jeg ikke løbeskoene med, fordi jeg prioriterer samværet de 6-8 gange årligt, hvor vi ses, og mit barnebarn Aksel står tidligt op! Men med beslutningen om at NU skal det være, hvis jeg nogensinde skal over 200+, så reviderede jeg min beslutning, også fordi jeg denne gang var på besøg fra torsdag til søndag mod normalt fredag til søndag. Jeg hoppede simpelthen i skoene før morgenmaden og løb en 12 km rundstrækning på grusstien langs kanalen og ad de smalle veje, og jeg nyder i høj grad, at jeg ikke skal stoppe i lyskryds med jævne mellemrum. Den slags er et ukendt begreb i området, hvor min søn bor. Han bor få km fra "Bonderøven", som mange kender fra TV.

Bonus info: Venter du stadig på Jesper Olsens bog om World Run 2? Nu er der lys forude! Release datoen er stadig ikke officiel, så den må jeg ikke skrive, selv om jeg kender den, men jeg kan da sige så meget, at det bliver muligt at bestille den i julegave ;-)

Fra lørdagens tur  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar