søndag den 28. juli 2013

Væk med følelserne!

Jeg tog en beslutning omkring Bislett, at jeg ikke vil starte på nyt arbejde med at bede om at bytte weekend. Så er det jo lidt skørt at tænke, at jeg i stedet for vil møde op og bede om at blive fritaget for en aftenvagt allerede om 6 uger for at tage til et DM, jeg slet ikke er i form til at udrette noget som helst fornuftigt i.

Så fornuften har taget over, og jeg sigter nu på 24H i Sverige i december. Jeg er så heldig, at Jesper stadig vil tage med som hjælper. Det er også en positiv ting, at han bor i Malmø, hvilket betyder, at jeg kan overnatte hos ham fra fredag til lørdag, så der kan lægges planer, og jeg kan sove lidt længere lørdag morgen. Når der skal løbes i 24 timer, tæller hvert et minuts søvn natten før.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar