lørdag den 20. juli 2013

Klokkerens kone

For 1½ uge siden fik jeg sat en porcelænstand på, og på forunderligvis har det fået indflydelse på løbetræningen. Den første uges tid havde jeg ingen problemer, men i løbet af torsdag begyndte jeg at få ondt, og så har jeg faktisk haft konstant ondt lige siden. Min tandlæge havde lukket fredag, så jeg overlever på smertestillende piller indtil mandag morgen. Bare mellem os så tager jeg mere smertestillende end foreskrevet, for ellers kan jeg simpelthen ikke holde det ud, og derfor tør jeg ikke presse kroppen yderligere ved at løbe. Min lever er vist på overarbejde i forvejen! Som en lille bonus er højre side af ansigtet hævet voldsomt op, men det syn skal jeg spare jer for i form af et billede, som jeg har taget mhp. tandlægebesøget i tilfælde af, at hævelsen falder. Forestil jer Klokkeren fra Notre Dame´s ansigt, så har I er ret godt billede af mig :-/

Mere løberelevant: jeg har fået min arbejdsplan for weekender, og desværre skal jeg i dagvagt d. 30.11 - 01.12., hvor Bislett finder sted. Forhåbentligt kan jeg få ferie eller bytte den væk, men det kan jeg først prøve at gøre noget ved, når jeg starter om 12 dage.

Når jeg er løbende igen fra på mandag, skal jeg forsøge at følge op på Lars´s kommentar om at skrive lidt mere omkring min træning. Bl.a. skal jeg træne med Jesper i næste uge, hvor han er i Farum. Jeg har oven i købet fået lokket ham med i Farum Park til fodbold fredag aften. Bolden ruller igen...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar