mandag den 27. maj 2013

Trænger til lidt medvind

Hvis jeg skal løbe DM 24H, skal jeg have fundet en ny løbeklub. Jeg havde planlagt at stille op for Novo Gruppens Løbeklub, men det er jo ikke aktuelt længere. Måske ender det med, at jeg dropper DM og deltager i den åbne del, som ikke kræver medlemskab af DAF.

Den kommende weekend er det tid til 12RUN, og mit venstre ben er ikke i orden endnu. Jeg har været nødsaget til at holde et par løbefri dage for at blive smertefri. Orker ikke at spekulere for meget over det.

2 kommentarer:

  1. Prøver at sende et par friske pust rygvind din retning...
    Trist med 12run, men håber du bliver helt klar, også til DM! Synes bestemt du skal stille op til mesterskabet - det må da betyde noget med den medalje, jeg tror du er selvskrevet til?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jane :-)
      Man er nu ikke selvskrevet til noget som helst, når det gælder ultraløb, men selvfølgelig vil jeg helst løbe DM. Der er jo et stykke tid til endnu, så jeg ser tiden an.

      Slet