onsdag den 22. maj 2013

Befriende regn

Sengeafdelingen på Steno Diabetes Center lukker med udgangen af juni måned, så min stilling er nedlagt, og jeg skal på jagt efter nyt arbejde. Efter sådan et sag i maven er der kun én ting at gøre: puste sig op og råbe HUUAAAH.

Jeg fik beskeden i går morges, hvorefter dagen gik lidt i sort. Hvis jeg ikke havde haft mit nye træningsprogram, er jeg sikker på, at jeg aldrig var kommet ud af døren! Der gik også lang tid, inden det skete, men endelig kl. 18.30 fik jeg skiftet tøj.

Regnen var netop begyndt, så jeg fik 45 min. i tiltagende uvejr, men for en gangs skyld var det næsten en befrielse at slutte i silende regn. Der er noget befriende ved at løbe i elementernes rasen, når det indre er i oprør.

8 kommentarer:

  1. Det gør mig ondt med dit job

    SvarSlet
  2. Øv, gør mig da trist på dine vegne. Krydser fingre for dig. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina. Denne gang søger jeg i dagvagt.

      Slet
    2. står - måske - også uden job pr. 31.9 da jeg er i vikariat, og sker det vil jeg nok også søge dagvagt igen.
      Håber du løber DM 24, det stadig min plan. Kunne være hyggeligt at ses der :-) kh Tina

      Slet
    3. Det planlægger jeg da, og ellers bliver jeg tilskuer :-)

      Slet
  3. Øv øv sikke nu noget hø. Men sådan off the record - har du så ikke lidt længere opsigelsefrist en lige godt en måned ??? Jeg synes da ikke ligefrem det ligner personalpleje...Men vi krydser fingre for at du snart finder noget andet. Pøj pøj og god vind

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fået en meget fin fratrædelsesordning, som bl.a. indebærer, at jeg bliver fritstillet pr. 30. juni, men jeg får løn i længere tid pga. min opsigelsesfrist, så jeg er ikke presset økonomisk.

      Slet