fredag den 31. maj 2013

Mit nye arbejde

Jeg er træt både fysisk og mentalt. De sidste 10 dage har været hårde, og så er det jo, i forhold til mange andre i samme situation, faktisk en meget kort periode.

Jeg har fået dagvagt på en aflastningsafdeling for borgere under 65 år, der er tilknyttet socialforvaltningen i Kbh. kommune. Der er tale om borgere, der skal til aflastning fra eget hjem, har været indlagt men er for svage til at komme direkte hjem eller skal videre i en plejebolig. Det særlige ved stedet er, at 7 ud af de 26 pladser er reserveret til hjemløse.

Jeg skal arbejde fuldtid og hver 3. weekend, så i forhold til træning og konkurrencer bliver der helt sikkert tale om anderledes planlægning fremover.

I dag slapper jeg af, genvinder mit overskud og ser fremad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar