lørdag den 25. maj 2013

Martin Ehrensvärd i GUCR

Medaljen fra GUCR - mit eksemplar fra 2010

Kl. 21.15:
MARTIN ER NÅET TIL LITTLE VENICE! Han kom i mål som nr. 30 i tiden 37 timer 58 min. Stort tillykke :-)

Kl 14.40:
Sms fra Martin: Han regner med at være i mål ved 21-tiden. Han ville gerne sætte Søren Skyttes "danske rekord" for løbet på 37t. 37min. under pres, men smerterne er for store. Nu gælder det kun om at komme i mål.

Kl. 14.00:
Jeg har forsøgt at ringe til Martin, men der er i øjeblikket ikke forbindelse til hans mobil. Mon den er løbet tør for strøm? Ole Gram Clausen udgik i løbet af natten. 31 løbere er udgået indtil videre.

Kl. 07.55: Martin er helt flad! Som han siger "Det er godt nok en hård én den her!" Han går 3-4 km/t og har ca. 55 km til mål. Han er ikke i tvivl om, at han kommer igennem, selv om det ikke bliver i den tid, han havde håbet på. Det har han det fint med.
100 Miles på 20.38 (Så vidt jeg husker)
181 km på 24 timer.

Kl. 21.50: Halvvejs! 117 km og Martin føler sig stærk og har sat farten op til 6.00 min/km. Han har netop været i depot og fået varm mad. Han er både fysisk og mentalt klar til at møde natten i England. Næste opdatering kommer i morgen tidlig.

Kl. 19.30: Martin har rundet 100 km. Det har været en meget varm dag! Føler sig stadig rigtig godt tilpas. Jeg fortalte, at der er lovet ca. 5 grader i nat.
11 løbere er udgået.

På løbets hjemmeside er listen over udgåede løbere desværre allerede taget i brug.
Rettelse: Jeg fik skrevet, at løbet begyndte kl. 07 engelsk tid. Der skulle have stået dansk tid (er nu rettet)


Kl. 16.00:Det går stadig rigtig godt for Martin. Han føler, der er en god rytme i løbet, og energioptagelsen fungerer perfekt. Han får rigeligt at spise og drikke. Pt. har han løbet 73 km, "så nu er der kun 100 miles tilbage".
Det havde regnet meget i døgnet op til start, så jorden er noget mudret, og nogle steder skal han udenom store vandpytter, men indtil nu har han undgået våde sko.
Tempo: 8.30 min/km.

Kl. 12.00:
Martin har løbet marathon på 5 timer. Han føler sig rigtig godt løbende. Har været gennem de 2 første depoter, som har fungeret perfekt med bagage.

Kl. 09.30:
Martin ringer, fordi det er lettere end at sende en sms. Han er kommet godt fra start (løbet startede kl. 07 dansk tid), og efter at have småsnakket lidt i begyndelsen, har han nu valgt at løbe alene. Han er startet forsigtigt ud med 6.30 min/km.
Vejret er fint. Tørvejr og lunt.
Bonusinfo: Mimi Anderson løber en double! Hun har allerede løbet fra London til Birmingham, hvor hun ankom ½ time før start, og nu er hun altså på hjem tilbage til London.


Info:
Løbets hjemmeside
Ruten
Startliste - Der er opført 89 på listen, men Martin oplyser, at 91 løbere stillede til start.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar