tirsdag den 28. maj 2013

Nedtur

Endnu en nedtur. Jeg må krybe til korset og konstatere, at mine smerter svarer til en let skinnebensbetændelse i venstre underben. Det er første gang, jeg har haft problemer med mit skinneben, så jeg tror, det skyldes, at jeg (trods øget opmærksomhed) har kompenseret/løbet anderledes pga. mit vrid i anklen for 4-5 uger siden. Det betyder, at jeg må opgive at løbe 12RUN på lørdag efter aftale med Brian Dåsbjerg. Heldigvis har ultraløber Peter Bøgevig meldt sig som køber af mit startnr., så det er fint. Peter kender jeg fra jeg begyndte på marathon/ultraløb i 2007.

I stedet for er jeg startet på en 5 dages Brufen-kur kombineret med alternativ træning. I dag blev det til 1 time på crosstrainer level 15. Det er dødkedeligt, især når solen skinner som i dag, men det er effektivt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar