onsdag den 17. oktober 2012

Tvivlen

Træningen går stille og roligt. Jeg er ærligt talt nervøs for, at aftalen om at løbe færre km pr. uge giver bagslag på Bislett. Jeg nævnte det for Jesper i søndags, men han holdt fast i, at nu prøver vi denne træningsversion, som jeg jo selv har indvilget i, for man finder aldrig ud af, hvad der virker, hvis man ændrer planer hele tiden, og det argument er jo temmelig svært at hamle op med. Så jeg løber kun 80 km i denne uge, også selv om Jesper er rejst til Sibirien for at løbe marathon i weekenden. Det er ellers oplagt at lege 'Når katten er ude..', mens han er væk, men jeg ved, at jeg bliver stillet til regnskab, når han kommer hjem om 1½ uge.

6 timers løbet i Vallensbæk d. 27. oktober Cph 6 hours Run er tæt på udsolgt. De 150 pladser er allerede taget, men man har valgt at åbne for 25 ekstra pladser, så vil du med, skal du nok snart slå til! Jeg deltager ikke i år, da det ligger dagen efter Novo Gruppens Løbeklubs årlige fest, og selv om jeg ikke drikker ret meget, så er jeg helt sikkert ikke frisk nok til at løbe ultrakonkurrence efter 4 nattevagter og 1 fest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar