mandag den 8. oktober 2012

Nu strammes der op!

Her har været stille et par dage, fordi jeg har været i Jylland og besøge familien. Det betyder også, at jeg har prioriteret intenst samvær fremfor at løbe. Ikke ligefrem det mest oplagte valg, hvis jeg vil have et nogenlunde resultat på Bislett, men jeg har jo heller aldrig lagt skjul på, at familien kommer først.

Nu skal jeg jo så indhentet det forsømte, bare sådan i det små. Jeg kan ikke indhente tabte km, men jeg kan sagtens give træningen mere opmærksomhed den kommende tid, og det gør jeg!

I dag løb jeg først 20 km, og derefter deltog jeg for første gang på et nyt hold (altså nyt for mig) i fitnesscentret CXWORX som er ½ time med fokus på ryg og mave. Og så regner jeg bestemt med at tage cyklen på arbejde senere i dag. Jeg har i hvert fald investeret i den fancy, trafiksikre cykelhjelm, jeg omtalte forleden dag. De havde lige 1 stk. hjemme hos min faste cykelhandler, så jeg slog til.

Jesper er begyndt at holde foredrag om World Run 2, og han har været i Holbæk og Kalundborg i sidste uge. Der falder også lidt af til mig, når han er afsted, for han har som regel hilsner med tilbage til mig. Han er ikke så god til at huske navne, så 'ingen nævnt, ingen glemt' - tak for jeres hilsner. Han bliver altid lidt forbløffet over, hvor mange der kender mig. Det gør jeg ærligt talt også selv, men det er helt sikkert en meget glædelig overraskelse :-)

Jesper bliver sommetider spurgt om åbne foredrag, men desværre er det oftest løbeklubber og lign., der booker ham. Det gør det svært at høre foredraget, men måske griber en klub 5 Tårns Motions glimrende idé fra Kalundborg Vintermarathon 2008 (hvis jeg husker rigtigt!) og inviterer til foredrag i forbindelse med et løb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar