tirsdag den 9. oktober 2012

Min nye yndlingsjakke

Jeg havde aldrig drømt om, at jeg skulle løbe i en jakke med pels, men det er ikke desto mindre tilfældet. I dagens stride vejr med både regn og blæst løb jeg for anden gang i det, der egentligt er min nye vinterjakke , men den kan helt sikkert også bruges i vejr som i dag med en kortærmet trøje under. Jeg kan mærke, at den bliver jeg glad for, især pga. det lune stykke pels over lænden. Lige noget min tossede ryg kan bruge.

Mht. åbent foredrag om World Run 2, så ser jeg i øjeblikket på muligheden for at afholde en aften i Birkerød. Om det lykkes, vil de nærmeste dage vise. Det afhænger mest af prisen på leje af lokale gennem kommunen, for Jesper sagde øjeblikkeligt ja, da jeg spurgte, om han var med på idéen. Jeg håber, der er interesse for at deltage.
 
 





2 kommentarer:

  1. Min biblioteket har lokaler til formålet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Foredragssalen hører desværre under kommunen og kan ikke lejes af private :-(

      Slet