tirsdag den 31. marts 2009

Nye ben ønskes!!!

Efter en enkelt hviledag mandag er det igen blevet tid til at træne. Her er ikke tid til at hvile på laurbærrene ;-) Men før jeg kunne komme afsted, skulle der tages billeder til Femina ved Gentofte sø. Dejligt vejr med blå himmel :-) Jeg håber, de bliver gode! Fotografen skulle aflevere billederne i dag, så mon ikke artiklen kommer om 1-2 uger? Da jeg nu var omklædt, kunne jeg lige så godt løbe hjem fra arbejde. Vorherre bevares for en tur!!! De ben, der ellers føles friske, når jeg går rundt, er næsten ubrugelige, når der skal løbes :-( Har der mon sneget sig en lille fornemmelse af overmenneskelighed ind, når jeg tror, at jeg er restitueret efter en sølle hviledag? ;-) Ihvertfald blev jeg i den grad mindet om, at 2 marathons på 2 dage ikke er barnemad - ultraløber eller ej! Så kan jeg lære det!!!! Det mest uhyggelige er, at der venter en ny dobbelt-marathon i næste uge... og jeg glæder mig ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar