onsdag den 4. marts 2009

Rejseforberedelser

Nu, hvor den officielle invitation er modtaget, er det tid til at bestille rejsen til Bergamo. Hjemrejsen er på plads mandag morgen fra Bergamo mod Billund. Udrejsen kræver lidt mere planlægning, da arr. kun dækker ophold fra fredag til mandag, og det er for sent at ankomme dagen før løbet. Derfor skal der bruges lidt tid på at finde fly og hotel, før den del af rejsen kan bestilles. I formiddags var det flot vejr i Nordsjælland, men da jeg skulle afsted i eftermiddag, var det blevet gråvejr og blæst. ØV! Det blev en forholdsvis kort tur, da jeg havde lidt tunge ben. Måske en afspejling af humøret, der er lidt trist. Det er ikke nemt at sidde i Danmark, når kæresten har fødselsdag og bor i Norge. Men det er snart weekend... At jeg skal til Norge betyder ikke, at der bliver slækket på træningen. Tværtimod lyder programmet på endnu et 6 timers træningspas på Bislett!!! Foruden Jon Harald og jeg forventes det, at Geir Frykholm, Olav Engen, John Hornbech Christensen (dansker, der er bosat i Oslo) samt Sharon Broadwell løber med i den udstrækning, det passer dem. Det er alle rutinerede ultraløbere, så der er sikkert tale om min. marathon-distancen ;-) Sharon deltager sammen med Jon Harald i VM for Norge. Jeg mener, at hendes PR er fra Bislett 12/24 timers 2007. Her vandt hun med et løb på 210,915 km! Sidst vi trænede på Bislett havde jeg den glæde at løbe en times tid sammen med Olav. Men muligheden for at løbe 6 timer alene er stor, så min mp3-spiller skal med. Den trænger til en opdatering med nye nr., så det kunne være, at jeg skulle få gjort det i aften :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar