fredag den 20. marts 2009

Påskeugen

Der er ikke mange ugers mængdetræning tilbage! Heldigvis falder en af ugerne med max træning i påskeugen, hvor jeg har ferie. Det betyder, at jeg har mulighed for at deltage i nogle af de cannonball løb, der bliver arr. i det jyske. På Sjælland er der 1 tilbud om marathon i påsken!!! Rudersdal cannonball marathon 2. påskedag. Det er alt for lidt!!! Men heldigvis strør de om sig med marathons i Jylland. Det er snart længe siden, jeg har været vestpå, så en lille buket af træningsløb vil være velkommen :-) Så jeg er ved at studere tilbuddene: Onsdag: Hjulbenet har annonceret et aften cannonball Skærtorsdag: Duul/Hjulbenet cannonball marathon i Hasle Bakker Langfredag: Aalborg Brutal marathon 2. påskedag: Rudersdal cannonball marathon. Duul har også et tilbud om en langtur, men den falder desværre weekenden før påske, hvor jeg ikke kan deltage :-( Kunsten bliver nu at forene mange km med fornuftigt tempo, socialt samvær og tid til ordentlig restitution ;-) Inputs fra Jylland modtages gerne :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar