torsdag den 12. marts 2009

Lidt af hvert

Der er oprettet en ny hjemmeside om at løbe med diabetes: www.runningwithdiabetes.com Følg marathonløber Søren Lilleøre, der snart debuterer som ultraløber i 'Marathon des Sables'. Søren har type 1 diabetes (insulinkrævende), så han har en konstant udfordring under de lange løb: at holde sit blodsukker stabilt. Jeg har fået lidt mere tøj fra Newline/Løberen. Bl.a. fik jeg den nye sportsBH, som er meget behagelig at have på. Jeg glæder mig til 'den store test', nemlig næste ultralange træning på Bislett! 6 timers træning skal nok afsløre, hvor god en løbeBH, det er :-) En kort tur i dag, da min af-og-til træningsmakker Jacob har fået arr. en tur fra Kongens Nytorv til Birkerød i morgen eftermiddag. Ca. 30 km. Vi bliver 4-6 løbere, som det skal nok blive en hyggelig fredagstur - en god start på weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar