onsdag den 25. marts 2009

"Det er ikke marathon, det drejer sig om"

Ugens indre kamp træningsmæssigt drejer sig om tempoet på lørdagens Sydkystmarathon i Greve. Jeg ville gerne løbe efter en ny PR, men jeg har fået flere sms fra Jesper O., der dikterer 'ingen tempo denne uge', og selv om jeg gør ham opmærksom på, at jeg altså har en konkurrence, så går der kun 1-2 dage, før den næste sms lyder 'ingen tempo denne uge' - how can you win? :-D Så det gælder om at holde fokus! Det er ikke marathon, det gælder!!! Nu har jeg taget mine forholdsregler mod et for hurtigt løb - jeg har tilmeldt endnu et marathon: SMM fødselsdagsmarathon på Falster søndag formiddag ;-) Det bliver samtidigt et hyggeligt gensyn med de 3 musketerer fra efterårets træningstur Falster Rundt 128 km over 2 dage: Jakob, René og Jørgen. Og jeg har kransekage tilgode Jakob ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar