søndag den 8. marts 2009

2 done and 2 more to go

Så fik vi løbet 6 timer på Bislett endnu en gang! Fokus var denne gang mere på indtagelse af ernæring end selve distancen, fordi jeg har problemer med at indtage væske nok. 500 ml energidrik i timen er et minimum, så jeg havde 6 x 500 ml. stående klar. Da løbet sluttede, stod der 2 ubrugte flasker tilbage... Her er bestemt et arbejdspunkt inden VM! Ellers gik træningen fint. Løb 64 km uden at presse mig selv, så det er meget positivt, når min PR kun er 3,8 km længere :-) Dagen derpå har benene det fint! Ingen ømhed eller stivhed, men en hviledag bliver det til alligevel, før en ny træningsuge starter på mandag. Vi har nu løbet to pas på Bislett, og der er planlagt to til. Jeg har derfor droppet at løbe 6 timers konkurrence i næste weekend. Uvilkårligt presser man sig selv mere i konkurrence, og med mindre end 2 måneder til VM er der ingen grund til at foretage sig noget, der forøger restitutionsperioden. Det betyder, at eneste konkurrence før VM bliver Sydkystmarathon i Greve d. 28. marts.

1 kommentar:

  1. Jeg er dødsimponert, May Britt. Hvis du holder deg frisk er du garantert over 200 km i Italia :-)

    SvarSlet