lørdag den 28. marts 2009

Justeringer

Forholdet i Norge er slut, og da en del af træningen (de lange ture) til VM har været planlagt at skulle foregår i weekenderne sammen, har jeg måtte bruge noget tid på at finde andre træningspartnere. Det vil blive for hårdt at skulle løbe alle turene alene, men heldigvis er det påske, og der kaldes til marathon cannonballs flere steder :-) Folk har været fantastiske til at tilbyde hjælp med transport og overnatning, så jeg har mulighed for at deltage. Mit hjerte har fra begyndelsen banket for disse mindre marathons. Jeg elsker atmosfæren og at møde kendte ansigter. Så nu er de lange træningsture ved at være på plads... I dag venter Sydkystmarathon, som efterhånden ikke er et mindre løb længere, og der kommer mange, jeg kender, så jeg glæder mig, og i aften venter fodboldlandskampen mod Malta og kransekage. Kan det blive en meget bedre dag? :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar