mandag den 2. marts 2009

Mens jeg venter på mailen...

I dag kommer mailen med navnene på de, der er udtaget til landsholdets deltagelse i EM/VM i maj. Jeg venter (u)tålmodigt... hvad tror du??? I går modtog jeg Jespers forslag til de resterende ugers træning. Vi aftaler og justerer hver uge, men jeg havde brug for et lille overblik over hans planer, hvis alt forløber uden problemer (læs: skader). Der skal godt nok løbes nogle km!!! Jeg tror, manden har ambitioner på mine vegne!!! Lige nu går det fint. Jeg er skadesfri, træningen går som den skal, og jeg er mentalt klar til den store træningsmængde. Det skal nok svinge op og ned den kommende tid ;-) Men der er ingen tvivl om, at jeg vil gøre alt for at lave et bedre resultat end i Seoul! Det kan såmænd dårligt blive værre... Umiddelbart passer banen mig rigtig godt. Lige strækninger på asfalt (et underlag, jeg træner på 90 % af tiden) - 1150 meter pr. omgang. http://www.runnersbg.eu/images/Mondiale/percorso-mondiale.jpg Jeg var ude og træne intervaller i dag. Puha - det er hårdt!! Og en kunst at få alle turene til at ligge indenfor få sekunders margen. Nå Morten, se så at få sendt den mail...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar